Prijs € 0,00

Niet beschikbaar

Sarah Sundin

EPUB met digitaal watermerk | Augustus 2012 |

Gebaseerd op 32 beoordelingen
Beoordeel dit boek als eerste!

Ruth Doherty werkt in een militair hospitaal in Engeland. Ze verzorgt vliegeniers die Europa proberen te bevrijden. Ruths broers en zusjes zijn na de dood van hun ouders in Amerika achtergebleven, en het is Ruth alles waard om zo veel mogelijk geld te sparen. Als piloot Jack Novak gewond raakt en in het militaire hospitaal terechtkomt, is hij direct van Ruth gecharmeerd. Maar Ruth wil haar hart niet verliezen, aan welke man ook. Te midden van het gevaar en de spanning van de Tweede Wereldoorlog zullen Jack en Ruth elkaar echter meer dan ooit nodig hebben. Op zilveren vleugels voert de lezer mee van het Engelse platteland naar het levensgevaarlijke luchtruim boven Frankrijk. Onderweg spelen liefde, vergeving en opoffering een grote rol.

Sarah Sundin
Mozaïek
9789023930259
Formaat
EPUB met digitaal watermerk
Augustus 2012
Bestandsgrootte
665386 bytes
412

27-sep-2012

Annemiek Dekker

Op zilveren vleugels

Ruth, de hoofdpersoon komt tijdens haar werk Jack tegen. Jack ziet gelijk al iets in Ruth, maar door haar verleden kan weet Ruth niet goed wat ze moet doen. Ook moet ze keihard werken om voor haar broertjes en zusjes te kunnen zorgen en komt ze voor een moeilijke keuze te staan.. Het boek heb ik in twee dagen uitgelezen! Steeds weer wilde ik weten hoe het af zou lopen. Het is een erg mooi boek met een goede verhaallijn. Het leest makkelijk en je kunt je helemaal inleven! Ook als je het uit hebt, blijf je er nog over nadenken. Het tweede deel van deze serie sluit goed aan bij het eerste boek, maar je kunt het ook goed los van elkaar lezen. Beide boeken raad ik zeker aan om te lezen!

24-aug-2012

Jeanette Rodenburg-van Genderen

Roman met verrassende elementen

Romantisch boek dat een beeld geeft van het leven van Amerikaanse piloten en verpleegkundigen die in Engeland zijn gestationeerd tijdens de Tweede Wereldoorlog. In de roman speelt het geloof een rol van grote betekenis: de hoofdpersonen zijn veel bezig met de betekenis ervan voor hun eigen leven. Boek heeft een mooie omslag. Het is een aanrader voor lezers die meer van WOII willen weten en houden van boeken met een romantisch tintje. Ik heb het met plezier gelezen.

Sarah Sundin
Mozaïek
9789023930259